Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Ми здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення/обмін товарів можливо здійснити протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів відбувається на клієнтську банківську картку ПриватБанку протягом двох днів із моменту отримання повернення нашим складом. Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених в чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.